Ta ditt pick och pack och... var glad.

Då var jag flyttad. Byte av bostad får 20 stresspoäng på en skala där 100 är max.
Lite jobbigt är det faktiskt, och efter oräkneliga turer med den gröna domedagsmaskinen är jag äntligen i hamn.
Roligt samtidigt, förutom ett brummande i väggen och ett kylskåp med kompressor på upphällningen... Jag är väl känslig kanske. Lite fönsterputs i gamla lyan och ÖBO kan komma och gnida fingret över listerna. Känns bra.

Låtar att lyssna på (Lasse snöar in igen)
:
  • Manu Chao - Minha Galera (Clandestino)
  • Manu Chao - Bienvenida a Tijuana (Radio Bemba sound system)
  • Arch Enemy - Enemy Within (Wages of sin)
  • Oh Laura - Release me
  • Jonas Näslund - Tragedi (I Churchill's hemliga tjänst)
  • Florence valentin - Pokerkväll i vårby gård
  • Angel McCluskey - It's been done
  • Säkert - Ditt kvarter
  • Carcass - Corporeal jigsore quandary (Necrotisicm -Descanting the insalubrious)
  • Nilse & Perl - Ledsen leopard
Inga bilder? Kom och hälsa på vet jag! STHLM imorgon med sängköp till M:s lägenhet, och sedan jo-jo tillbaka till Örebro. Vi får se vad vi hittar på.

Må gott så länge, vänner!

Eder,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0