Vad gör han i sommar?

Detta har hänt:
Jag har vinkat adjö till klassen över sommaren i allmänhet och många goda vänner i synnerhet.
Jag var på Oscar's-party med Spexet och satt i solen på en soffa med Penntrollet, Näcken, Lotta på Bråkmakargatan och hennes gris Bamsen innan. Väldigt kul att uppsluppet träffa alla igen!

Så här glad kan man vara när sommaren kommer;
Klickbar länk:

Tack till Z för lånad bild. Tack till S som inte skrattade alltför mycket när jag bad om sminkning, och tack till M som står ut med "jag" och min roliga nördhobby.

I sommar flyttar jag norrut, sisådär 1,8 kilometer bara, ingen fara.
I sommar jobbar jag en del, men inte så mycket, ingen fara.
I sommar åker jag jojo en del mellan Stockholm och Örebro, tåg är säkert, ingen fara.

På lördag blir det Gröna Lund efter sju dagars streckjobbande. Ska bli underbart då jag är barnsligt förtjusad i både min M och nöjesfält! Oslagbar kombination.

Inlägg i debatten utan vett, sans eller mening, åter igen.
Eder,
L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0