Slululut

Underbart roligt och inspirerande har det varit.
Min plansch på garderobens baksida (ni som vet hur det ser ut på "Kotten" har nog koll) säger de mest vackra saker som tänkas kan. Jag får akta mig så att jag inte får syrebrist för att huvudet är så högt uppe bland molnen... I efterhand önskar jag att jag var lika bra på att skriva så fina saker på de andras planscher. Antar att jag är mer åt det verbala hållet... Jag borde öva på att både ge och ta emot komplimanger.
TACK alla spexare!

Bra/dålig tajming i det hela är att jag nu är hemma och sjuk. Det var väl dags för det nu med tanke på alla som snörvlat/harklat och hostat sig genom februari-mars.
Det är tur att M påminde mig om té med honung. Funkar bra, och är gott.
Jag har legat i sängen mest hela dagen och har inte fått mycket mat i magen, men ska nu prova med lite fil... och Mullvaden på TV.

Usch, vilken tråkig blogg jag har. Har nog för lite att klaga på, och tar nog de saker jag trivs med och tycker om för givna... Får väl jobba även på det.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Du har väl ingen tråkig blogg heller... Så du säger ;) Inte kul att vara sjuk för övrigt. Haha, ja en liten turtle-junkie skulle vara intressant att ha hemma på avgiftning... hmmm
Krya på dig mannen!

2007-03-23 @ 16:32:15
URL: http://byertspenna.blogg.se
Postat av: Fredrik

Yo brother! Hoppas du är frisk nu så man får se dig på benen snart igen.

2007-03-23 @ 16:51:50
URL: http://monkeydude.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0