Två kvar

Väldigt skojigt är det i spexet.
Lite som det står på kartongen till Taifho; Enklare än schack, klurigare än kinaschack, roligare än du anar.

Har väl genom åren känt att jag missat den svängen. Jättekul att man kom med, och jättekul att alla är fantastiskt sympatiska på alla håll och kanter. Till råga på allt talangfulla! Man får jobba hårt.

Hemma nu och ska väl snart ner i sängen gissar jag.

Funderar på vad den lilla kan tänkas komma att bli kallad...

Saknar min M, massor mestadels! Men det får gå...

Mycket lösryckt känner jag, fast det är enklast att skriva på detta vis, och enkelhet är ju inte fy skam.
Säg till om det blir tråkigt?. Man kanske finner finare former framledes.

G'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0