28 år senare

Åter i Örebro efter påsk-/födelsedagsfirande i STHLM med M. Jag fick två kalasfina tröjor, och känner igen att det är tur att någon tänker på det där med kläder åt mig ibland. Spark i ändan...
Bilade tillbaka med syrran och  A med en mestadels sovande liten Freja i baksätet. Fler gull-/guldklimpar anlände hos mamma och pappa när brorsan och E kom med Klara och Elias, så nu är man ju charmckockad för ett tag framöver. Underbart trevligt! (Fick dessutom chans att gå "påskagubbe" igen, om än som farbror till världens sötaste påskkärring.)

Så. 28 år senare blir det imorgon alltså, den 9 april. Känns bra. Allt känns bra, allt ordnar sig, problem som uppstår på vägen är bara bulor som slätas ut med tiden efter att man kört över dem eller kommit runt dem och gått vidare.

Det känns bra. Tack för att du finns, min M.

Jag undrar vad som händer om 28 år till, eller imorgon. Det känns bra.

Kommentarer
Postat av: Gudrun

Men oj, jag antar att det är läge att säga Grattis då. Idag.
Gratulerar med dagen!

2007-04-09 @ 09:27:48
URL: http://gsp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0