STHLM

Likt en slänggunga pendlas det en del mellan Örebro och Stockholm nu. Har hunnit med en del jobbande också (7 dagar i stöten), och till midsommar blir det M:s stuga. HÄRLIGT!

Senaste STHLM-svängen innebar ett par nya pjuck.
Föga överraskande blev de av "basketkängemodell" igen, denna gång i svart läder i form av ett par Puma "Semi Brogue Hi":

Tråkigt säger ni, sköna tofflor säger jag.

Gröna Lund blev det också, och jag märker att jag inte tappat barnasinnet när det kommer till nöjesfält, det har snarare spätts på. Extra kul blir det om man åker "musen", sätter bitar av en klubba i halsen och samtidigt pratar med en australiensare. Prova du också! En grym heldag på cirka 9h med M och bekanta. Kanon!

STHLM-svängen dessförinnan innebar ett besök på Sjöhistoriska museet och utställningen "Tintin till sjöss" där man bland annat kunde beskåda ett helt gäng av Hergés originalteckningar.



Vi har en fin huvudstad.

Tills vidare,
L



Kommentarer
Postat av: Dennis

Tack för ditt uttömliga svar!
Jag ska genast ringe henne... :D

2007-06-19 @ 13:49:27
URL: http://kungensbror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0